Presentasjonsmappe AVIK 6400

INNHOLDSFORTEGNELSE



Innledning
Problemstilling
Mål 1
Mål 2
Mål 3
Mål 4
Mål 5
Resultater
Avslutning
Kilder

tirsdag 20. mai 2008

Kilder

  • Skogen K & Sørlie A-M, "Innføring i innovasjonsarbeid", Universitetsforlaget, 1992.
  • Forelesningsnotater, Høgskolen i Akershus,Smistad Trond, 1/03-07
  • Runes blogg: http://rune-avik6400.blogspot.com/
  • Ragnars blogg: http://www.romedalsfan.blogspot.com/
  • http://www.saftonline.no/
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Community_of_practice
  • http://www.hiak.no/neted/upload/attachment/site/group1/Fagplan_digkomp02_2006_03.pdfhttp://www.ntnu.no/viko/mod6/
  • http://www.norsis.no/pysj
  • http://www.marcprensky.com/
  • http://infodesign.no/artikler/hypertekst.htm
  • http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/02/09/422916.html
  • http://www.datatilsynet.no/templates/article____881.aspxhttp://www.lovdata.no/all/nl-19610512-002.htmlhttp://home.hio.no/hio-lo/present/teori/lo.htm
  • http://skolenettet.no/upload/Lareplan/grf.pdf
Lagt inn av Guro kl. 10:21
Etiketter: Kilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Om meg

Vis hele profilen min

Gruppas blogger

  • Ragnar
  • Merete
  • Rune

Bloggarkiv

  • ▼  2008 (46)
    • ▼  mai (46)
      • Innovatørens strategier
      • Kompleksitet
      • Hva er IKT
      • Avslutning
      • Undersøkelse etter gjennomføring
      • SI-modell
      • Kilder
      • Resultater
      • En lærende organisasjon må stå sammen
      • SI-modellen
      • P-S-modellen
      • RDD-modellen
      • Peter Senge`s tanker om læring
      • Peter Senge
      • Møte med rektor
      • Mål 5
      • Mål 4
      • Søkemotorer
      • Bokmerker
      • Google reader
      • Hvorfor igoogle og blogg
      • Nettbaserte verktøy
      • Mål 2
      • Opprettet mappe på ITL
      • Forklaringssekvens
      • Samarbeid med kollega
      • Samarbeid om forklaringssekvenser
      • Hvordan gå frem?
      • Hvor mange ungdomsskoler?
      • Hvorfor er ungdomsskolene lite representert i ØRU?
      • Hvorfor er barnetrinnet godt representert i ØRU?
      • ØRU
      • Mål 3
      • Mål 1
      • Planlegging
      • Avgrensing
      • Problemstilling
      • Hva vil jeg oppnå med mine hyperlinker?
      • Hvordan er hypertekst bygd opp?
      • Overordnet mål for faget
      • Wengers bok: Community of Practice...
      • Kunnskapsnettverk
      • Digital dannelse
      • Innledning
      • Marc Prensky`s tanker
      • Marc Prensky